Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 11 mars 2017

Av D - 11 mars 2017 01:21

... Det finns inte så mycket att skriva om dagen idag, tror jag...

Jag har inte haft kontakt med folk, varken per mess eller öga mot öga.. -Ja, förutom när jag drog kortet i kassan. Men då sa jag ju ingenting direkt.

Jag har bara suttit vid tv:n. Ätit... -Ätit en massa...


... Jag har ju som vanligt, känt en hel del, såklart...

Funderat mitt liv. Min tillvaro...


... Men jag vet inte... Har nog inte direkt något att berätta...

Jag gick iväg till affären efter HemTillGården och JugdeRinder(tror jag att han heter), och köpte mig lite fredagsgott... -Eller rättare sagt "mycket"... Men annars har jag bara suttit vid tv:n. Kollat lite på BlocketHusdjur, då och då...


Jag har bävat inför påskfirandet... Inte känt för att träffa någon alls från familjen, då det känns som om mitt eget liv och jag själv blir så litet och obetydande då... -När alla andra... lever...

Orolig för ångesten. Trött på uppgivenheten och känslan av otillräcklighet... Trött på att vara.. trött på mig själv... På att känna mig onödig och dum... Väldigt less på att veta om att jag själv gör detta mot mitt liv "utan att bry mig om att vända håll"...


... Och jag kommer inte att orka med alla sociala sammankomster. Alla träffar med syskon. -Utflykter...

Det händer ju väldigt sällan. Men när det väl händer... -Jag orkar inte när jag inte tycks kunna få vardagen och mitt eget liv att fungera...

Jag vill ha lugn och ro. Jag vill slippa alla de känslor som hör livet till... Och jag vill bara... avsluta...

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards