Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 12 november 2015

Av D - 12 november 2015 22:49

 

... Jag tänker FORTFARANDE på vad jag ska säga till 27åringen att jag vill ÄTA när jag är där och passar hennes hundar på söndag...


Hon vill ju ha svar imorgon kväll...
Men det är en STOR utmaning för mig, att lyckas skicka iväg något svar ALLS...


Jag menar...

För MIG skulle det kännas tryggare att ta med mig någonting DIT istället...

Men de har ju sagt att de ska köpa något... Så det kanske verkar otacksamt...


Det är bara det...

... Att jag TÄNKER ALLDELES för mycket på vad ANDRA TYCKER...

Att allt ska passa ANDRA hela tiden...

Och VILKET val jag än GÖR, känns det som om det ska bli fel för DEM... På VILKET sätt som HELST!


... För dyrt.. För krångligt... För MYCKET...

Tycker de inte om det SJÄLVA, så...

JAG äter ju inte upp allt som förpackningen innehåller, med största sannolikhet..!


... Nej, det är svårt...

Jag är gärna hundvakt...

Men jag skulle LIKA gärna säga "Nej, jag behöver inte äta någonting. Det är lugnt"...


SKULLE ju kunna ta någonting som de redan har HEMMA...

Men tillagning... Vill ha någonting som kräver YTTERST lite tillagning.. Krångel.

Eftersom att jag är "på främmande plats".. På bortaplan.

Av D - 12 november 2015 20:02

     

Av D - 12 november 2015 14:44

 

... Jag känner mig lite stressad och ängslig, just nu...


... Jag känner av det dåliga samvetet till min familj...

Känner att jag inte BRYR mig tillräckligt..!

Fick ett mess från 22åringen idag, som påminde om mammas handoperation... Och jag SKULLE kunnat skicka blommor... Som 22åringen föreslog... Men jag fick det inte FÖR mig...

... Mamma påminde om mormors födelsedag för någon vecka sedan. Gav mig både mobilnummer och hemadress... Men jag har "inte brytt mig"...

... Räcker det med att bara finnas till?..


Och så är jag stressad av att titta på miin vita tavla...

Det påminner mig om hur rörigt allt är... Om hur mycket jag ska GÖRA, som jag inte orkar med...

Hur mycket jag ska hinna få IN i min vardag... Men som känns som ett enda stort PUSSEL... Då jag inte har ENERGIN just nu... Att sortera upp...


... Men jag tar en sak i taget...

Nu kokar jag ÄNTLIGEN den där soppan.

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards