Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 11 oktober 2015

Av D - 11 oktober 2015 22:33

... Jag vet inte riktigt vad jag ska SKRIVA om den här dagen...

Men "skriver jag den ENA dagen, skriver jag den ANDRA.."...

 

Så. Jag rabblar.

 

Inatt sov jag... Hade inget problem att somna... Och vaknade inte heller hela tiden...

 

När klockan ringde, vid nio imorse, klev jag upp och åt frukost...

... Och sov sedan vidare...

 

Jag TROR att jag vaknade av mig själv sedan, vid halv tolv...

Jag la mig framför tv:n och fortsatte vila...

Och åt sedan lunch, vid ettiden...

 

Efter lunchen...

Jag skrev av mig i min textsamling. Då jag hade ångest och var lite osäker på "misstag eller ej?"... Som jag kom att tänka på innan jag somnade inatt... Eller när jag precis vaknat imorse...

Jag FUNDERADE på ifall jag skulle lägga UT den texten här på BLOGGEN...

... Men bestämde mig sedan för att INTE göra det...

 

Jag planerade för veckan, på vita tavlan... Och bestämde mig för att ta en ren och skär vilodag idag... Efter familjesammankomsten igår... Och inför träffen med 26åringen IMORGON...

Dock så hade jag svårt att koppla av, där ett tag. Då jag kände mig stressad och pressad av att jag behöver städa innan 26åringen kommer hit nästa helg... TROTS att jag hade satt två städdagar nästa vecka!

 

Annars har det bara blivit tv...

Jag diskade dock all disk från igår... Eller som var ÖVER från i förrigår, om jag inte missminner mig...

Och så har jag såklart diskat en gång till, nu efter kvällsmålet...

 

... Jag har läst lite bloggar...

... Och jag har försökt peppat mig själv lite grann...

 

Men dagen har, i det stora hela, varit lugn...

Jag har fokuserat på ingenting... Men ofrånkomligt bävat inför morgondagen... Den blir LÅNG. Då jag har sagt att jag inte ska åka hem förrän vid halv... sju... Eller var det halv åtta?

 

... Och jag har pillat sönder mina sår...

 

... Nu till kvällen, tvivlat på bloggandet en smula...

 

... Jag vet inte om jag HAR så mycket mer nu... Känns tomt.. Men hela den här DAGEN har nog varit rätt så tom...

Det kanske är DET som är "vilodag"...

 

God natt med er <3

 

 

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Ovido - Quiz & Flashcards