Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 26 oktober 2015

Av D - 26 oktober 2015 20:31

... Jag mår illa...

Jag tänker inte skriva om VARFÖR jag mår illa...

Jag tänker inte heller skriva om vad min desperation innafattar IDAG...

 

... Nej, för att...

Jag har ingen lust, helt enkelt.

Det känns bara så dumt. Och onödigt...

 

Nog om det.

Inatt sov jag väldigt oroligt och rätt så dåligt. Vaknade titt som tätt... Och behövde dricka vatten, mitti natten...

 

Klev till slut upp, när klockan ringde vid halv tolv.

Såg på HemTillGården...

 

Jag har ätit.

Jag har suttit vid tv:n... Mest hela dagen...

Och jag har kollat lite kläder på Webben. Vilket gav mig rörigare sinne än rörigast.

 

Jag har blivit sänkt av mitt närapå illaluktande kök...

Känt mig äcklig och tyngd av mitt feta, torra och skitiga HÅR...

Och jag har pillat upp dessa svullna och irriterade sår i mitt ansikte...

 

Jag har känt mig pressad, socialt... Funderat fram och tillbaka... Och jag har messat lite grann med Xsambon...

 

SKRIVIT en del i textsamlingen. Och lagt ut något enstaka, här på bloggen...

 

... Ja-a...

Jag har känt mig uppgiven.

.. Svag, för att jag inte får någonting GJORT... LÅG... för att... jag lever på övertid... i en värld... som TYDLIGT inte intresserar mig...

 

... Ja...

Det var nog min dag.

God natt med er <3

 

 

Av D - 26 oktober 2015 15:33

... Inlägget börjar med ett "men", för att jag inte tog med hela..

 

Av D - 26 oktober 2015 14:42

Haha.

Jag FÖRSÖKER komma ihåg att skriva deras RIKTIGA namn när jag skriver i min egen textsamling. Och sedan ÄNDRA det om jag läggr ut texten på BLOGGEN...

Men hela andra sidan, har jag använt deras "kodnamn" :P

   

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards