Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 6 februari 2015

Av D - 6 februari 2015 18:21

Testade även den här... Men jag kan säga att det här är något av den värsta beslutsångesten jag har varit med om. Varenda ledig sekund under dagen.. Sedan jag gjorde bakgrunden och headern, har jag ältat det faktum att jag inte RIKTIGT är nöjd..

 

Jag vill ju FÖRSTÅ bloggens färger.. Här är dessa iallafall lite bättre matchade. Men jag tyckte att bloggen blev för mörk med den gröna. Iallafall när den täckte hela skärmen.. Så på bilden ser det ju bättre ut...

Av D - 6 februari 2015 15:32

... Ja, jag vet inte... Men den får vara så sålänge iallafall. Är inte säker på bakgrunden.. Men testade en ljusare färg först. Men tyckte att det såg väldigt  fel ut. Antagligen för att bloggen, sedan den "föddes", har haft svart bakgrund.

 

Nu är det en tråkig grön. Men tror det blir bra.. Man vänjer sig nog =)

 

Det kanske skulle ha blivit bättre med en mörk blå?

... Men nu orkar jag inte göra om alla prickar och hjärtan på en ny bakgrund.. Så får vänta någon månad eller tv ;)

Av D - 6 februari 2015 09:36

 

By the way. Jag blev väckt av teliasnubben.. Så funderar på om jag ska ta en liten vila... Eller om jag ska börja städa direkt. Får se hur lång jag räknar på att dagen ska bli..


... Och by the way 2.. Skrev ju igår att jag hela tiden har så mörka headers på min blogg... Och såg sedan, när  jag kollade igenom gamla headers bland mina bilder, att jag hade en ljusrosa sist :P Men ja. Får se om jag tar någon av de gamla headersen och bara ljusar upp bakgrunden.. Eller om jag tar på min nya fundering som jag fick igår natt ;)

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Ovido - Quiz & Flashcards