Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 15 april 2017

Av D - 15 april 2017 02:05

Jag är helt slut.


...


Idag har jag...


.. Gått iväg en vända till affären. Köpt en färdig baguette, en påse naturgodis och en påse lösviktsgodis.

Jag har sett på tv, och ätit(inte överflödigt, dock)...

Jag har letat efter kläder att ha på mig imorgon, utan att egentligen ha någonting som passar den "figur" jag nu har... Jag har ju alltid varit så.. på gränsen till underviktig(eller underviktig), tidigare.. Men nu ligger jag mer på normlavikt. Så allra helst byxor, var svårt att finna... -om jag inte vill gå med mjukisbyxor till påskfirandet imorgon!

Och så har jag skurit upp de två bananer som har legat i skafferiet ett tag nu och behövde frysas in... -Fryste in dessa...


Och nu på kvällen, har jag messat med 24åringen, som puschade mig till att messa hennes sambos killkompis... -Messat lite med honom...

Det kändes lite obekvämt att ta kontakt med någon som man inte vet vem han är och inte minns hur han ser ut. -För att jag har tydligen varit på samma inflyttningsfest(min systers) som han, men jag kan inte minnas honom...

.. Vi messade iallafall några mess... Men ifall kontakten kommer att fortskrida.. det vet jag inte...


...


... Nu, de senaste timmarna, har jag bara önskat att jag kunde vara uppe hela natten och vänta på att få gå till bussen... För att, jag hade klätt mig i de kläder som jag till slut bestämde mig för.. och jag hade satt på mig två halsband som jag aldrig bär annars...

Jag orkade bara inte ta av mig allt... för att sedan få på mig allt så att jag ser ut på samma sätt imorgon också, när jag vaknar...

.. Allra helst halsbanden, var jag orolig för..! Att dessa inte skulle hänga på samma sätt...


En annan fundering jag hade, över morgondagen, var(och är), när jag ska åka... Vilken buss jag ska ta... För att det finns inga bussar imorgon, som gör att jag både slipper lång väntan i stan.. och inte behöver promenera i en halvtimme(lite drygt) till trafikplatsen, vid halv åtta på morgonen...

Men vi får se. Det lutar åt att jag promenerar till trafikplatsen, så att jag slipper "göra ingenting" i stan imorgon...


...


... Jag har även duschat, idag...

Men annars, vet jag inte... Det kanske inte var något mer...

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards