Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 25 april 2017

Av D - 25 april 2017 22:56

Jag ska blogga, lite snabbt, -innan jag går och lägger mig på soffan under filten och hoppas på att inte behöva sova alls inatt...

Ja, jag är stressad och ängslig inför morgondagen, och skulle gärna vara vaken enda tills det är dags att gå till bussen imorgon bitti...


...


Hmmm...


... Jag blev hemma ifrån sysselsättningen, idag också, -och skjöt därmed upp min första dag, till imorgon...


... Jag fick hem ett paket med posten, och fick sedan en avi på ett annat paket... Ett paket som jag, länge har varit orolig för hur jag ska hämta ut, då det är ett helt nytt ställe nu. Ett ställe som jag aldrig går in på...


... När klockan blev.. lagom tills en buss skulle gå, gick jag dock iväg för att åka in till stan så att jag kunde handla innan jag börjar jobba och kanske inte längre orkar...

... Jag handlade... och tog sedan nästa buss tillbaka igen...


... På hemvägen, svängde jag sedan in på den där "butiken" och hämtade ut det paket som jag hade väntat på.. -Mina piller mot riklig menstruation...

Det gick bra, -och jag kunde lugnt gå därifrån, sedan...


...


Jag har ätit en del, men inte för mycket...

Jag har sett på tv...

... Men sedan, har jag nog inte gjort något mer...


...


... Jag känner mig stressad, -och vill bara blunda hårt, nu... Äta en massa...

Av D - 25 april 2017 00:50

... Nu är jag jättetrött... Sådär så att ögonen faller ihop om jag ligger ner...


... Jag är för trött för att ta mig igenom det som krävs av mig för att skriva ett fullständigt inlägg.. Men jag ska väl ta en kort sammanfattning, iallafall...


...


Idag har jag endast varit hemma... Sprungit på toaletten, varannan timme...

Jag har ätit. Ätit alldeles för mycket, och känt mig fixerad och helt utom min egen kontroll...

Jag har kollat regnkläder på internet, så att det ska bli så få krångligheter som möjligt.. nu när jag väl börjar jobba...

Jag har skrivit av mig, i min känslobok...

... Och så har jag gått iväg till affären en vända, efter att verkligen(verkligen) ha haft problem med en fixerad hjärna som verkligen(verkligen) ville gå och köpa någonting att äta, hela(hela) kvällen.. Samtidigt som jag inte kunde, hur mycket jag än försökte, komma på någonting(någonting) som jag ville äta..!


... Ja-a. Annars så har jag vattnat de växter som jag vattnar varje dag. Jag har använt de hud-och hårvårdprodukter som jag nu använder varje dag...


Och ja.

Imorse, efter att ha sovit rätt så lätt och oroligt, mailade jag till min arbetsledare.. Min framtida arbetsledare, att jag inte kommer idag.. Eftersom att... det helt enkelt inte kändes möjligt att åka hemifrån... Men hela dagen idag, har jag hoppats starkt på att jag ska kunna gå imorgon. Jag menar. Jag orkar inte vara hemma, längre. -Som jag kände idag, med att inte få kontroll...  Jag behöver bort från hemmet. Jag behöver göra någonting.. fysiskt om dagarna...


...


Det får räcka... Jag vill sova...

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards