Livet ur D:s synvinkel

Direktlänk till inlägg 21 april 2017

21/4-17 JAG MINNS INTE VAD JAG GLÖMT

Av D - 21 april 2017 23:32

... Jag är jättetrött, redan nu... och jag vet inte varför.

Så att, nu ska jag blogga och sedan gå och lägga mig...


...


Ett kort inlägg.

Ingen enerigi till att(egentligen) varken skriva, läsa igenom, fundera, -eller rätta en massa meningar i inlägget, som jag inte vet hur de ska eller bör vara...


... Jag klev upp när klockan ringde(eller strax därinnan, tror jag), vid kvart i tolv, och använde dessa hudvårdprodukter som jag fick av 25åringen.

Såg på HemTillGården...


... Jag kan inte riktigt minnas vad jag gjorde efter att jag såg på HemTillGården. Jag minns bara att jag satt här vid datorn och inte vid tv:n... och att jag var väldigt inne i det jag gjorde...


...


.. Så jag struntar i det.


... När klockan blev.. strax innan två på eftermiddagen, tog jag ut soppåsen och gick iväg till bussen. Jag hade ju egentligen planerat att vara hemma enda tills på måndag, då jag ska börja jobba... Men idag ville jag ut och iväg, och jag orkade inte sitta hemma och äta alldeles för mycket godis(!)..


... Jag klev av vid en tidigare hållplats vid stan, för att promenera lite i solen(och den hårda, och ibland kalla vinden)...

Promenaden slutade på ca en och en halv timme. Och på slutet, stressade jag på rätt så rejält.. då jag ville hinna in och köpa en färdig baguette innan bussen skulle gå... Men jag hann ändå sitta och försöka knäppa några selfies på den sminkning som jag gjorde innan jag gick hemifrån, nere vid vattnet, innan jag åkte hem.


... Jag hann till bussen, och jag hann köpa mig en baguette.

Åkte hem, och satte mig sedan vid tv:n och åt min baguette...


...


Jag har känt en viss motvilja till att resa och träffa HanSomInteHarEttNamn på lördag nästa vecka...

Jag har känt obehag över sminket som irriterade mina ögon lite lätt... men inte velat ta bort det förrän jag skulle använda nattsalvan...

... Jag har inte orkat diska... och såklart inte heller orkat ta tag i tvätten, eller städat...

Jag har ätit en hel del, men inte för mycket.. tror jag...


...


... Ja, det får vara allt för idag. För att jag kan inte minnas vad jag har glömt...

 
 
Isabelle

Isabelle

25 april 2017 01:10

Du är bra på att Komma i går vad du gjort på Dagarna tycker jag :p

http://nouw.com/isa_bell_ens

D

25 april 2017 01:29

Tack så mycket =)
Jag försöker:) Men perfektionist med prestationsångest, som jag är, vill jag komma ihåg precis allt :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av D - 27 augusti 2018 10:22

Jag blev gravid. Var orolig för missfall, hela tiden. Föreställde mig att jag aldrig skulle sluta oroa mig för missfall. -När barnet skulle födas, skulle det födas dödfött. Efter födseln, skulle det dö i plötslig spädbarnsdöd. -Aldrig skulle jag kunn...

Av D - 2 april 2018 13:56

Jag har fått svårt att blogga. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, -och skriver sällan i varken den fysiska dagboken, känsloboken på datorn eller någon annanstans. En del(många!!) listor såklart, eftersom att det är helt omöjligt att orka leva annar...

Av D - 13 januari 2018 18:19


 

Av D - 22 september 2017 19:23

Det är så svårt... Jag tycker verkligen om dig.. väldigt mycket.. Men jag vet bara inte på vilket sätt.. Jag är ju helt bombsäker på vad du känner, eftersom att du förmedlar det så himla starkt. Men lika förvirrad som du blir över mina känslor, lik...

Av D - 5 september 2017 13:39

Det smärtar i bröstet. Jag känner mig tung i huvudet... Livet känns kaotiskt... Och nu har jag en ny relation på det, -som jag, ibland, inte orkar hantera...   ... Idag går jag med en känsla om att vi aldrig kommer att ses igen. Vet inte varför...

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards