Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 7 april 2017

Av D - 7 april 2017 01:51

... Nej, idag blir det en halvdan bloggning. Jag har varit hos föräldrarna halva dagen, och pratat och fått en massa intryck.. Och nu känner jag mig stressad, ängslig och rent utav obekväm i mig själv...

.. Stressad över att kanske inte hinna somna innan jag ska kliva upp(för att åka till 24åringen) imorgon, är ju också att tillägga...


... Jag har iallafall varit hos mamma och pappa, idag. Då jag kom på att det ju var ett alternativ för att ersätta den dag som jag hade planerat men som inte blev av för att mötet med JobbCoach blev inställt...

Pratat.. pratat... och pratat... Kollat på foton... ätit, sett på tv...


Sedan har jag promenerat i mörkret, då jag väntade på bussen hem, som inte skulle komma förrän efter över en timme. Jag vågade inte åka senare ifrån mina föräldrar, eftersom att jag ville vara säker på att hinna handla innan jag lämnade stan.. -och inte missa dagens sista buss hem..!


... På bussen, messade jag lite med 24åringen, då jag ville försäkra mig om att hon mindes att jag kommer imorgon.

Och när jag kom hem, åt jag och såg på tv... Skrev av mig i min känslobok...


...


Jag skiver mer om dagen, imorgon, i samma inlägg som morgondagens "berättelse". För att nu orkar jag inte.

Ska gå och lägga mig och vila tills jag ska kliva upp och resa i ett par timmar imorgon.. -Förhoppningsvis sova.

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards