Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 16 januari 2016

Av D - 16 januari 2016 20:07

 

... Det ska bli skönt med ett varmt bad. Hoppas att det håller värmen länge...


... Dock inte lika skönt efteråt, kanske.

Får väl värma upp mitt kaffe, eller göra te.

Av D - 16 januari 2016 17:13

 

... Hoppas att jag orkar bada idag... För att jag vill inte åka för skitig tillbaka till avdelningen imorgon...

Och så hoppas jag orka ta tag i resten av disken. Så att jag slipper komma hem till den en fjärde gång...


...


Nu känner jag av svälten lite grann. Och det känns rätt så skönt. Och med skönt, menar jag tryggt.

... Koppen kaffe med grädde i, blev för mäktig. Så jag får väl värma upp den igen, senare ikväll...

Av D - 16 januari 2016 15:25

 

Inatt har jag fått sova, iallafall.

Klev precis upp, och ska väl ta ett bad senare. Och tills dess, försöka slösa bort dagen på lite serier...


... Jag känner mig inte hungrig. Vilket får mig att tvivla lite grann... "Så mycket har jag väl inte ätit?"...

Och gårdagens konstatering om att jag inte ville gå upp till 48 från 47.5(normalvikt 53-54), gav mig bara en klump i magen. Men det är så det är. Ätstörningshjärnan har vaknat till lite... och gjort svälthjärnan sällskap...


Ooh.. detta evighetsspel...


Men klarar jag inte att vända på det här själv, så går det helt enkelt inte...

För att jag funkar ju inte i samarbete till hjälp, heller...

"Jag vill ju inte"...


.. Fruktar bara för hur långt jag kan låta svälten vandra innan viljan vänder...


... Jag hoppas väl på en vändning, i hand med hoppet...

Det hopp som jag hoppas kan infinna sig efter mötet på måndag...


.. Annars... "Det är över...".

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Ovido - Quiz & Flashcards