Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 30 september 2015

Av D - 30 september 2015 23:35

När man inte vill fortsätta skriva. Dela med sig.. Men ändå vill...


Då får det bli såhär..

Mina tankar idag:

 

God natt med er <3

Av D - 30 september 2015 20:16

 

... Kanske borde jag bara retirera...

Jag BRYR mig för mycket...

... Och allt blir för jobbigt att mäkta med...


Saker kanske bara får vara som de ÄR.. Och bli som de BLIR...


... Får se om jag bestämmer mig för att fortsätta skriva.

Skrivandet är det enda som gör det hela lite mer meningsfullt...

... Men också det enda som trycker ner det hela lite ytterligare...


... Kanske bara skriver av mig lite.. i "nödfall".. När jag VERKLIGEN behöver skriva...


... Livet går bra. Livet är kul...

.. Och jag mår bara bra :)

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards