Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 6 september 2015

Av D - 6 september 2015 19:24

... Jag orkar inte blogga idag...

Trött, hungrig, tjock i skallen... Och fet i hyn...


... Så, jag lägger ut denna sålänge..  

... Och lägger till..


Jag har trots allt, bestämt mig för att jag måste diska imorgon... Och att jag sedan måste börja med matrutinerna igen, på tisdag...

... Maten jag har...

Ja, jag vägrar slänga mat, helt enkelt.


... Förövrigt så VET jag inte...

Igår var det bristen på matlust, under känslan av att inte ha någon framtid... Och den historia som tynger mig...

... Men så idag... Jag tror att jag har LITE matlust... Men alldeles för lite för att gå emot tankarna om att ÅTER vilja SVÄLTA...


Och det stör mig.. Jag faller ständigt tillbaka i mitt svältbegär... Så FORT som hjärnan finner anledning.


God natt med er <3

Kvällsbloggar nog imorgon. Då har jag förhoppningsvis ätit lite mer ordentligt.

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards