Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 27 juni 2015

Av D - 27 juni 2015 17:05

 


Ja, det var stressigt att GÖRA dem.. Och att synka de olika momenten i matlagningen, är något av det svåraste jag vet.

Bra man har mikro ;)


... Men det ordnade sig till slut. Och det enda jag ska försöka göra bättre nästa gång, är att använda lite mer krydda och att försöka få dem tunnare. De blev rätt så "bulliga" idag.

MEN. Jag ÄLSKADE dem! Och pommesen var SUPERGODA!

Varpå jag kände att jag åt lite för snabbt. Och det faktum att jag hade rågkusar istället för hamburgerbröd... Ja, det gjorde att det blev MYCKET godare än de hamburgarna man äter ute ;D


Och disken. Ja, frityrolja och stekfett... ÖVERALLT! ... Men inte nu längre ;)


... Vi får "prata" mer ikväll <3

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards