Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 13 juni 2015

Av D - 13 juni 2015 23:16

 

... Men jag blir inte så uppstressad över det.. Eftersom att det finns en annan fungerande väg... Där låset INTE tjärvar(stavninger ser fel ut)...


... By the way. Jag har blivit av med allt ätbart som jag köpte. Jag har väntat ut den värsta smärtan efter hetsandet... Och nu... Ja, nu är det över...


... Det känns skönt. Lättande. Och jag slipper känna mig svag och rädd...

Men nu har jag istället kommit på mig själv med tanken.. "Mitt liv är över"...

Så jag vet inte hur jag ska se på det.

Av D - 13 juni 2015 18:34

 

Ja... Några riktigt jobbiga dagar nu det sista...

Svårt att slappna av... Stressad... Och med en ständig känsla av otillräcklighet... Svaghet...


... Och det enda jag kan trösta mig med och se fram emot, är att det snart tar slut. Allt som jag har köpt, åter borta... Och jag kan slappna av...

Men jag ser fram emot det, med vemod... För att... även UTAN mat kommer smärtan.

Av D - 13 juni 2015 01:12

Hmm.. Ja-a...

När man har lust till att kvällsblogga om sin dag, men samtidigt inte vill TILLÅTA sig själv det, för att man då känner sig tvungen till att fortsätta med det VARJE dag... Antagligen på grund av stabilitetsbehov... "Varför bloggar jag idag men inte imorgon?" ...


Ja, då får det bli SÅHÄR halvdant..

 

Det jag ville berätta var nog mest hur bra dagens började just på grund av att jag slutat med "dagens mat". Jag kände mig så FRI imorse.. (ja, klockan var ett när jag klev upp.. Men ändå..) när jag bestämde mig för att åka in till stan "bara för att vara"..

Anledningen till att jag skulle åka in, hade jag ju nu tagit bort. Vilket innebar att stressen att hinna med första bussen hem igen, då syftet hade varit "till affären, "dagens mat" och så hem igen", hade försvunnit... Jag kunde vara borta hela dagen om jag ville. Inga planer.


... Så jag gick till köpcentret. Såg hur lång tid det tog. Och kom sedan även underfund med hur jag hittade till närmaste busshållplats...


Hem igen... Och ja-a. Sedan behöver jag inte säga något mer...


God natt med er <3

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards