Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 3 december 2014

Av D - 3 december 2014 21:48

Okej. Nu testar jag att ha musik på youtube igång samtidigt som jag bloggar. Så kanske inte det mobila internetet ger upp... då jag skriver.. Vilket Xsambon sa att det berodde på..

Ja, det är nämligen så.. Att jag hinner bli utloggad medans jag skriver, och kan då inte spara inlägget sedan.. Och då berodde det tydligen på att det mobila stängs av... eller typ sätts i viloläge, för att spara på surftiden när jag inte är aktiv.

 

Men vidare.

Dagen idag, är enkel.. Ja, det har inte hänt NÅGONTING.. Förutom tiden då jag rengjorde köksbordet och diskade gårkvällens disk... Och så diskade jag upp kastrullerna som har stått i ett skåp, oanvända, hos mamma och pappa, i säkert flera år.

 

... Annars har jag inte gjort någonting.

Sov bra inatt. Inte alls lika kallt.. Men har därefter legat i sängen, nerbäddad. Med eller utan morgonrock... HELA dagen!

Inte ätit.. Druckit lite te och ett glas apelsinjuice till vitamintabletterna... En skvätt grädde i te´t...

 

Men det har bara varit så... ... Ja, så fort som jag har FUNDERAT på att ta någonting att äta, har jag bara psykiskt backat... Det har inte funnits någon som HELST aptit. Och ifall det är viljan som tryter och lusten som finns... Eller lusten som tryter och viljan som finns... Ja, det är jag inte säker på... Jag vet bara att jag har svårt för att ta mig för...

 

Men mina föräldrar och jag ska handla på fredag... och de kommer även hit för att hjälpa till att sätta upp lampor och sådär... Så jag MÅSTE ha ätit någonting då!

... Och så ska jag ju orka hjälpa familjen att flytta! Den 15:de och den 21:a... ÅTMINSTONE! PLUS julfirandet, både julafton och den 27:de!

MÅSTE vara pigg då! E N E R G I kära D.

 

Har haft lite småkontakt med Personligt Ombud under dagen... Och har pratat i telefon med Xsambon. Då jag messade honom för att fråga om en viss VÄLDIGT betydelsefull kopp som jag inte hade hittat bland resten av de ömtåliga sakerna som jag hade med mig därifrån.

Pratade med honom i ungefär en timme och en kvart...

 

... Men annars har jag i princip bara legat och stirrat..

Från och med imorgon, måste jag ha ett nytt matschema. För att det här med att äta när jag är hungrig, fungerar ABSOLUT inte nu när jag har flyttat!

... Men har jag inte viljan, så blir det svårt.. Jag som viker så lätt för ångesten...

 

Men nu blir det sängen för natten..

God natt med er <3

 

 

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards