Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 1 december 2014

Av D - 1 december 2014 22:40

JJag ligger renduschad. I sprillans nya lakan... I min första egna lägenhet.

 

Men bättre än så, blir det tyvärr inte. Inte just idag iallafall.

Är nog inne i någon slags flyttdepression... Eller "gå in i vuxenlivet-depression"...

 

Nej jag är nog bara osäker. Känner mig orolig. Vilsen. Inte hemma. Ensam... Och har ångest för att jag inte vet hur ha vill ha det...

Och jag är rädd för livet här... För vad som komma skall.. Ansvar. Val och beslut... Att vara vuxen...

 

Okej. Rätt så långt inlägg ändå. För att vara på mobilen..

Men det riktiga inlägget är sparat och läggs in när jag får internet till lägenheten.

 

God natt med er <3

Ska försöka sova nu.

Av D - 1 december 2014 00:44

Jävla skit, vad jag mår dåligt nu...

Jag trollade nog bort den där surftiden ändå..

... Nu går iallafall Riesen ner!


Men jag mailade iallafall telenor, så får vi se... Funkade ju ändå inte ifrån början!

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards