Livet ur D:s synvinkel

Direktlänk till inlägg 16 mars 2014

Vecka 11!

Av D - 16 mars 2014 12:00

Det som har betytt mest för mig denna veckan, är vikten av vänskap och gemenskap. Vikten av att ha någon att dela sina tankar och känslor med. Att känna att någon bryr sig. Så det som har betytt mest för mig denna veckan och som gjort mig starkare, är att ha kommenterat fram och tillbaka med min nya bloggvän <3 lev i nuet. Det blir denna veckans "veckans" =)

 

 
 
lev-i-nuet

lev-i-nuet

16 mars 2014 16:06

Aww, du skulle bara se vilket stort leende jag fick av att se detta inlägget♥♥
Det är första gången jag ler på riktigt idag.
Tusen Tack käraste Du!! :))

Det glädjer mig verkligen att vi har stött på varandras bloggar och kan via dem stötta varandra!

Det är definitivt min veckas höjdpunkt också, att ha börjat prata via kommentarerna med Dig :)
Känner mig inte lika ensam längre, och jag hoppas du känner detsamma :)
Tillsammans är vi STARKAST ;))

Jättetack till Dig<3

http://lev-i-nuet.bloggplatsen.se

D

16 mars 2014 20:59

Jag håller med dig till fullo! Att vi stötte på varandra... Att du la en första kommentar till min blogg, var en av de bästa saker som kunnat hända just nu. Nu är vi två, och inte bara en längre ;)

Det glädjer mig att du fått le idag =) Det är viktigt ;)

Kram, din bloggvän :)

 
lev-i-nuet

lev-i-nuet

16 mars 2014 16:28

P.S Hade jag kunnat hade jag tryckt på gilla knappen flera gånger om!! ;)) Men det gick bara en gång, hehe!

http://lev-i-nuet.bloggplatsen.se

D

16 mars 2014 21:03

Aww. Vad go du är =) Jag är glad att jag kunde göra dig glad. Det får mig att känna mig uppskattad.

Och det jag skrev. Jag menar det med hela mitt hjärta. Verkligen. Du har betytt mycket för mig, denna veckan =)

Kram D.

 
lev-i-nuet

lev-i-nuet

16 mars 2014 22:16

Tack så jätte jätte mycket :O))

Du har betytt såå mycket för mig med denna veckan.
Nu kan vi glädjas åt och kämpa med varandra i livets upp- och nedgångar. För vi klarar allt!

Kram från din bloggvän

http://lev-i-nuet.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av D - 27 augusti 2018 10:22

Jag blev gravid. Var orolig för missfall, hela tiden. Föreställde mig att jag aldrig skulle sluta oroa mig för missfall. -När barnet skulle födas, skulle det födas dödfött. Efter födseln, skulle det dö i plötslig spädbarnsdöd. -Aldrig skulle jag kunn...

Av D - 2 april 2018 13:56

Jag har fått svårt att blogga. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, -och skriver sällan i varken den fysiska dagboken, känsloboken på datorn eller någon annanstans. En del(många!!) listor såklart, eftersom att det är helt omöjligt att orka leva annar...

Av D - 13 januari 2018 18:19


 

Av D - 22 september 2017 19:23

Det är så svårt... Jag tycker verkligen om dig.. väldigt mycket.. Men jag vet bara inte på vilket sätt.. Jag är ju helt bombsäker på vad du känner, eftersom att du förmedlar det så himla starkt. Men lika förvirrad som du blir över mina känslor, lik...

Av D - 5 september 2017 13:39

Det smärtar i bröstet. Jag känner mig tung i huvudet... Livet känns kaotiskt... Och nu har jag en ny relation på det, -som jag, ibland, inte orkar hantera...   ... Idag går jag med en känsla om att vi aldrig kommer att ses igen. Vet inte varför...

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards