Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av D - 16 februari 2014 23:09

Idag har egentligen varit en bra dag. Lugnt i sinnet och på bra humör. Saker har gått som planerat och allt har bara runnit på...

 

Men vad har jag GJORT då? Jag vet faktiskt inte riktigt. Klev upp runt halv tolv-tiden, efter att ha klivit upp några gånger tidigare på morgonen. Åt lunch... Ja, och sedan har jag typ suttit här vid datorn lite grann. Jag har INTE fört in besökssiffrorna i sina diagram och jag har typ inte gjort någonting annat på datorn heller. Så jag VET faktiskt inte... Ja, jag vet inte vad jag har gjort idag.

 

Jag tog iallafall en promenad. Världens HÄRLIGASTE promenad! Eller egentligen var den kanske inte det. Men jag kände mig lugn och harmonisk. Gick i mina egna tankar och bara ÖNSKADE att jag hade möjlighet att ta en LÅNG promenad! Då vädret var såå härligt. Men gick bara ut en snabbis. Ca tjugo minuter. Sedan var det in igen.

 

Det känns lite konstigt det här... En hel DAG har gått, och jag kan inte komma på att jag har GJORT någonting! Men en sak har jag iallafall gjort idag! Och jag gjorde det bra :P Jag kastade min mobil i toaletten idag :D Jopp. Nu har jag, precis som typ de flesta av mina syskon tidigare, tappat mobiltelefonen i toaletten :P Men jag spolade inte ner den iallafall, som 17åringen råkade göra med sin :P Undrar hur många därute som gjort den tabben :P Att droppa mobilen i toaletten :P

 

Så DET har jag också gjort idag, letat efter ny telefon. Och det finns ju en hel DJUNGEL av dem! Har ni något förslag till mig. En mobil för högst 3000 kr. Det enda kravet är att den ska ha internetuppkoppling. Typ. Nej, med en prisvärd mobil för högst tretusen spänn. Ge gärna förslag. Behöver köpa en så fort som möjligt, då min inte tycks fungera längre :P Såklart :D

 

Jag har bäddat rent och är nyduschad, och kvällen avslutade vi med två filmer. En riktigt dålig film "All superheroes must die", hette den, och var en av de sämsta filmer jag har sett. Både 19åringen, 13åringen, mamma och pappa... Ja och så jag förståss! Satt och tittade på klockan "Slutar den inte snart" :P Och pappa sa förlåt för att han hyrt en sådan dålig film :P Skrattade gjorde vi, och drev med filmen tillsammans :P

Den andra filmen var å andra sidan BRA mycket bättre! En film av Camilla Läckberg. Den sista delen ur serien "Fjällbackamorden". Skitbra serie och jag njuter av varenda minut.

 

Nu blir det sängen, och hoppas på en liika bra dag rent känslomässigt, imorgon också :) Kanske får jag info av min handläggare på försäkringskassan då ;)

 

 

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Ovido - Quiz & Flashcards