Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av D - 10 februari 2014 22:00

Igår kväll var en lugnare kväll. Helt klart. Jag kunde slappna av bättre än på rätt så länge. Lyssnade på musik denna gången för mysfaktorns skull, istället för att desperat försöka att varva ner och tänka på annat. Jag kände mig inte varken osäker eller kluven. Varken ångestfylld eller orolig. Kände mig inte stessad eller uppgiven. Och hjärnan roterade inte i 180.

 

Så gårnatten var en bra natt. Men. Svårt att sova. Bara vred och vände mig. Timme efter timme... Eller det var iallafall vad det kändes som! Så jag funderade på att ta och sticka några varv... Men nej, jag var nog för trött ändå :P Efter att verkligen ha vridit mig till otålighet ett tag, så tog jag upp en av mina fyra JÄTTEböcker om hundar! Började bläddra i den ena. Tyckte inte om bilderna. Visste att det fanns större bilder i en av de andra. Bok nummer två. BINGO! :P Hihi :D Bläddrade omkring en stund, och läste lite om de olika raserna... Sedan la jag undan boken och somnade någon gång därefter ;)

 

Sedan när jag vaknade, låg jag och drog mig en bra stund. Klockan... Ja, jag vet inte vad den var. Men kan den har varit runt två(?). Då klev jag iallafall upp. Eftersom att jag kom på en ny idé till bloggen. Jag skulle göra en "gissa filmen" och lägga ut på bloggen. För att det var just EN replik från filmen, som hade fastnat i min skalle. Så det gjorde jag.

Funderade LÄNGE på VART jag skulle lägga in den. I sidomenyn(?)... Eller i en ny kategori bland inläggen(?). Kände hur stressen kom. Osäkerheten gnagde och tankarna forsade likt ett stort vattenfall. Satt och funderade en stund och bestämde mig sedan för att lägga den i sidomenyn. Sagt och gjort. Men kunde inte släppa det och slappna av. Fanns ju negativa saker med att ha den där också. Så till slut gav jag upp och la in den i en egen kategori också. Ja, kategorierna blir bara fler och fler. Men ingen fara. Idag såg jag en blogg med över TJUGO kategorier :P

 

Efter det, har jag mått bra hela dagen. Haft lite tråkigt. Inte fått ro till att koncentrera mig på något. Suttit vid tv:n och glott på ointressant skidåkning... Ja, och så har jag kollat lite bloggar. Jag har kollat min besökstatistik... Ja, vad mer? ...

 

Vi såg iallafall på andra filmen av den som vi såg på igår. Men den första var HELT klart bättre! Och nu på kvällen, såg jag, mamma och 17åringen, på "Blod är tjockare än vatten". Intressant svensk serie. Dagens avsnitt slutade spännande ;)

 

Så. Vad jag minns, var det nog det. Det verkar så :) Så, god natt med er <3

 

 

Av D - 10 februari 2014 13:34

Jag hade inte tänkt göra något inlägg av det. Men efter nästan en timmes funderande, har jag nu bestämt mig för att göra det ändå. Då jag gärna vill ha allt kvar på bloggen. Och finns den bara i sidomenyn så kommer jag ju att ta bort den om jag någon gång ska göra en ny. Så jag gör en kategori för denna också.


Gissa filmen.

 


Filmen som vi såg igår.


 

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Ovido - Quiz & Flashcards