Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av D - 30 januari 2014 22:51

Tänkte att jag skulle lägga in headern också. Så att ni vet vilken jag pratar om. Och jag själv, när jag läser det om sådär 30 år! :D


Så. Den stora bilden, är den jag gjorde idag. Och de två små, är min första och den som jag hade tillfälligt i ett par dagar, men inte trivdes med.


 

   


Nu. God natt :P Igen :D

Av D - 30 januari 2014 22:14

Jag har fortfarande problem med att komma upp på morgonen. Eller problem och problem :P Vill man inte, så vill man inte. Ser liksom ingen mening.

 

Men idag klev jag upp runt ett eller tvåtiden. Ja, vi säger halv två då ;) Så satte jag mig vid datorn direkt. Hade funderat halva natten, över min header på bloggen. Trivdes inte riktigt med den. Jag ÄLSKADE min första! En enkel header i samma färg som bakgrunden. En stor vit text "DAGEN MIN" och så ett moln vartifrån solen sken igenom ner på texten. DEN ÄLSKADE jag! Men jag ville ändå ha någonting mer arbetat. Så idag satte jag mig och kollade igenom lite foton och hittade sedan några stycken. Redigerade iordning ett... Men blev inte nöjd. Redigerade iordning ett nytt... Blev nöjd. Men tycker ändå att det ser lite konstigt ut. Då jag med vilje gjorde fotot mindre än själva skrivytan. För att jag tycker inte om när headern täcker hela dataskärmen när man kommer in på en blogg. Jag vill kunna SE den ordentligt. Men får se om jag ordnar till den på något sätt vid senare tillfälle ;)

 

Annars har jag fört in gårdagens statistik för bloggen, i mina diagram. Och även justerat diagramen lite. Så att de nu är ÄNNU bättre ;) Kan inte fatta att statistik kan göra en så glad :P

 

Jag har även läst... Hmm. Nu blev jag osäker. Har jag LÄST några bloggar idag? Hmm. Minnet alltså :P Men GÖR man samma saker VARJE dag, så blir det till slut svårt att urskilja dagarna.

 

Jag har kollat mailen några gånger, och suttit och tråkat. Låtit tiden gå... Har nog inte gjort så mycket idag. Kan iallafall inte komma på det NU. Men å andra sidan. Igår glömde jag att nämna två saker. Så det kanske är så idag också :P

 

Jag har iallafall fått hem min hårsax som jag beställde häromdagen. Så nu kan jag, närhelst jag har lust, klippa mitt hår ;) Ska bli skönt att få bort de där ojämna hårstråna som spretar ut från mängden. Men lugg får vänta tills om ett år eller något! För att mitt hår är typ bara hälften så tjockt som det tidigare varit! Och jag vill ha TJOCK lugg! Annars får det vara :P

 

Annars. Jag har sett på "Farmen", "Tre dagar med Nanny" och "Djurskyddsinspektörerna" idag. Så nu har jag både djur, allra helst hundar, och barn, på hjärnan :P Vill såå gärna ha hund <3 Jag stortrivs med hundar och önskar att jag hade en som sällskap på mina förut så vanliga långpromenader.

 

Ja-a... Det var väl det :) God natt med er <3

Tidigare månad - Senare månad

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards