Livet ur D:s synvinkel

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av D - 6 januari 2014 23:04

Okej. Det känns lite nervöst att börja skriva på denna bloggen. Känner mig lite smått pressad. Vet inte varför. Men det är ju som det är.

 

Ja. Jag tänkte ju använda den här bloggen som en loggbok över min dag. Så jag skriver väl vad jag har gjort idag. Vilket i dagsläget inte är så mycket.

 

Efter en natt av ingen som helst sömn... Okej, nu överdrev jag. Men jag somnade efter klockan fem imorse. Låg och vred och vände mig. Funderade fram och tillbaka. Hoppade från tanke till tanke, utan stopp. Efter några timmar, började det bränna i ögonen och huvudet kändes spänt... Men slutade hjärnan arbeta? Nejdå.

 

Men sedan jag klev upp imorse, har jag egentligen inte gjort mycket alls. Jag har fyllt i en blankett, för att få hem journalkopior från sjukhuset. Då jag tror att det kan vara ett bra sätt för mig att kunna lämna mitt förflutna och börja blicka framåt. Och så har jag skapat denna bloggen. Jag har stekt hamburgare och skrapat sönder spisplattan. Ja, jag vet inte vad det är med mig! Nu de senaste dagarna går allt jag rör vid, sönder. Igår hade jag sönder ett glas, när jag skulle ställa in det i diskmaskinen. Och allt bara knakar när jag tar i det. Kanske har blivit för stark. Superwoman :P

 

Ja, och så har jag kollat djurannonser på blocket. Vilket jag gör varje dag. Jag har läst bloggar. Samma bloggar varje dag. Föräldrabloggar. Eller gravidbloggar. Och jag har sett på film med mamma och pappa. Twilight (stavning). Synd bara att skivan var förstörd. Så att den hackade och ljud och bild var inte synkat hela tiden. Irriterande och frustrerande. Men vi tog oss igenom den :)

 

Och nu har jag sett på några avsnitt av "Unga mödrar Danmark". Brukar kolla på några varje dag, på kanal5 play. Inte världens bästa kvalitet, men ändå intressant och underhållande. Får en sådan känsla för mödrarna och deras barn. Synd bara att vi är så många härhemma, som använder sig av samma internet. Hackar som fan :P Men går att se ändå. Får bara pausa vart annan minut ;)

 

Ja, det var väl min dag, så långt jag kan minnas. Har så dåligt minne. Men denna blogg ska nog bättra på det lite :P

 

God natt <3 (Oj, vad långt inlägget blev. Så mycket att skriva. Så lite värt att läsa :P)

Tidigare månad - Senare månad

Detta är jag...

Glöm inte att du kan ställa frågor till mig, skriva en snutt i gästboken, och gilla eller följa bloggen :)

  

Vad vill du veta? :)

20 besvarade frågor

Dela med dig :)

RSS

Viktkampen

           

Kan ni lösa denna?

Dagens gåta

Dagens Citat!

Dagens citat

Länkar

 

Jag tipsar

Starkt filmtips till den känslosamma =)


Kalender & klocka

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Tidigare år

Mina senaste tankar

       

Checklista

 0% uppnått

 

    

Det jag skriver om...

 

         

Allt jag skrivit :)

Vad söker du?

Besökare hittills

 


Skapa flashcards